BIZNES Przemysł

Wiosenny RoadShow Hettich z trzema niespodziankami

Data publikacji: 2016-04-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny RoadShow Hettich z trzema niespodziankami
Kategoria: Przemysł, BIZNES

Po wielkim sukcesie jesienno-zimowego RoadShow z systemami do drzwi przesuwnych, firma Hettich w ramach wiosennej edycji prezentuje w hurtowniach w całej Polsce nowy system szuflad InnoTech Atria.

Wiosenny RoadShow Hettich z trzema niespodziankami Przemysł, BIZNES - Po wielkim sukcesie jesienno-zimowego RoadShow z systemami do drzwi przesuwnych, firma Hettich w ramach wiosennej edycji prezentuje w hurtowniach w całej Polsce nowy system szuflad InnoTech Atria.

Po wielkim sukcesie jesienno-zimowego RoadShow z systemami do drzwi przesuwnych, firma Hettich w ramach wiosennej edycji prezentuje w hurtowniach w całej Polsce nowy system szuflad InnoTech Atria. Udział w spotkaniach jest bezpłatny, a dodatkowo uczestnicy otrzymują w prezencie przydatne narzędzie – szablony do montażu szuflad firmy Hettich. Jest też szansa wzięcia udziału w konkursie i wygrania PlayStation 4.

 

RoadShow z szufladami InnoTech Atira rozpoczął się już w połowie marca. Najpierw we Wrocławiu, a następnie w stołecznych hurtowniach.

– Za nami kilka bardzo udanych prezentacji, które utwierdzają nas w przekonaniu, że spotkania z klientami i możliwości przetestowania nowych szuflad są najlepszą zachętą do ich stosowania – mówiła Magdalena Boryczko, przedstawiciel handlowy Hettich Polska, po kolejnym dniu otwartym w jednej z warszawskich hurtowni. – Przed nami kolejne spotkania i możliwość, by zobaczyć, dotknąć i poczuć niezwykły prestiż nowego systemu szuflad
InnoTech Atira.

W drzwiach otwartych biorą udział głównie producenci mebli, szukający nowych inspiracji i rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć konkurencyjność i rozszerzyć ofertę o bardziej prestiżowe linie wzornicze. Jak przyznaje Agnieszka Kosicka, koordynator RoadShow Hettich w Polsce, już po pierwszych spotkaniach z klientami widać, że producenci chcą stawiać na dużą elastyczność swojej oferty i w zależności od potrzeb klientów, zaprojektują i wyprodukują nie tylko meble kuchenne czy łazienkowe, ale są też otwarci na zlecenia w zakresie garderób, mebli pokojowych czy gabinetowych.

– Szuflada InnoTech Atira przekonuje swymi walorami właśnie tę grupę stolarzy, gdyż na bazie jednego systemu można tworzyć różnorodne projekty szuflad niskich i wysokich, z różnego rodzaju wykończeniami boków oraz w modnych kolorach, pasujących do każdego typu wnętrz, co znacznie ogranicza koszty, a jednocześnie zwiększa elastyczność produkcji – mówi Agnieszka Kosicka.

Linia Atira to nowe wcielenie znanej szuflady InnoTech, poruszającej się na gwarantującej najwyższą jakość użytkowania prowadnicy Quadro, przetestowanej miliony razy w prestiżowych meblach kuchennych na całym świecie. Nowością jest design boków czy relingów, które mają modne, bardzo wyraziste kontury. Oferta systemu InnoTech Atira została również poszerzona o nowe, idealnie dopasowane rozmiarem i stylistyką organizery wewnętrzne, pozwalające na przechowywanie w szufladach różnych produktów kuchennych, akcesoriów biurowych czy łazienkowych.

Prócz inspiracji i możliwości sprawdzenia parametrów technicznych nowych szuflad, przekładających się na komfort ich użytkowania, na uczestników RoadShow czekają aż trzy niespodzianki.

Pierwszą jest konkurs, w którym wygrać można PlayStation 4. Taka nagroda czeka w każdej hurtowni na trasie RoadShow Hettich, na tego, kto w popularnej grze memo dopasował w najkrótszym czasie obrazki przedstawiające zalety szuflad InnoTech Atira. Wiele radości sprawiła uczestnikom druga niespodzianka – wszyscy otrzymali w prezencie szablony montażowe do szuflad firmy Hettich.

– Taki szablon to dobre rozwiązanie dla klienta, który nie musi dokonywać czasochłonnych obliczeń, bo ma gotowy szablon, przykłada, odmierza i bez problemu montuje szufladę – wyjaśnia Magdalena Boryczko.

Trzecią niespodzianką jest specjalna promocja związana z zakupem nowych szuflad InnoTech Atira, obowiązująca w wybranych hurtowniach w całej Polsce.

Szansa, by spotkać się z przedstawicielami firmy Hettich stoi jeszcze przed klientami kilkudziesięciu hurtowni w Polsce. Wszędzie tam będzie okazja do przetestowania nowych szuflad i skorzystania z przygotowanych dla uczestników niespodzianek.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wiosenny RoadShow Hettich z trzema niespodziankami Przemysł, BIZNES - Po wielkim sukcesie jesienno-zimowego RoadShow z systemami do drzwi przesuwnych, firma Hettich w ramach wiosennej edycji prezentuje w hurtowniach w całej Polsce nowy system szuflad InnoTech Atria.
Hashtagi: #Przemysł #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Gospodarka