BIZNES Przemysł

W RoadShow Hettich wzięło udział ponad 2000 uczestników

Data publikacji: 2016-01-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W RoadShow Hettich wzięło udział ponad 2000 uczestników
Kategoria: Przemysł, BIZNES

RoadShow objęło 48 lokalizacji, w których wiedzę w zakresie sposobu montażu i działania nowych systemów Hettich zdobyło ponad dwa tysiące uczestników.

W RoadShow Hettich wzięło udział ponad 2000 uczestników Przemysł, BIZNES - RoadShow objęło 48 lokalizacji, w których wiedzę w zakresie sposobu montażu i działania nowych systemów Hettich zdobyło ponad dwa tysiące uczestników.

Miała być jesienna promocja w kilku hurtowniach, a powstał prawdziwy RoadShow. "W swoje progi zapraszały nas kolejne hurtownie, których klienci chcieli poznać nowe trendy w zakresie konstruowania szaf z frontami przesuwnymi – mówi Agnieszka Kosicka z Hettich Polska. W sumie RoadShow objęło 48 lokalizacji, w których wiedzę w zakresie sposobu montażu i działania nowych systemów Hettich zdobyło ponad dwa tysiące uczestników.

 

Producenci mebli w Polsce szukają nowych inspiracji i rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć konkurencyjność i rozszerzyć ofertę. Kluczowym partnerem są dla nich hurtownie, w których lokalnie zaopatrują się w płyty, akcesoria i technikę meblową.

– Okazuje się, że hurtownie w Polsce to dla wielu stolarzy lokalne centra zdobywania informacji o trendach, o tym co nowe i ciekawe w branży, dlatego to właśnie tam postanowiliśmy się spotkać z producentami i przedstawić im nowe rozwiązania w zakresie systemów do drzwi przesuwnych – mówi Agnieszka Kosicka, koordynator RoadShow Hettich Polska. – Zainteresowanie pokazami i szkoleniami, zarówno ze strony hurtowni partnerskich, jak i samych producentów było dla nas niezwykle miłym zaskoczeniem. Akcja miała trwać od sierpnia do października, a ze względu na to, że dołączały kolejne hurtownie, nasi eksperci pojawiali się w kolejnych miejscowościach. Liczba spotkań urosła do 48 i trwała aż do grudnia.

Wszystko zaczęło się w Rzeszowie, gdzie w hurtowni Meble.pl S.A. na drzwi otwarte zjechali stolarze z całego regionu. To była doskonała okazja, by dowiedzieć się jak budować nowoczesne i wysokiej jakości szafy z modnymi, dużymi frontami z zastosowaniem takich okuć jak TopLine L czy najnowszy InLine XL, domykający fronty do jednej płaszczyzny. Można było także przetestować delikatnie przesuwające się fronty w systemie SlideLine M  czy świetne rozwiązanie SysLine S, preferowane w meblach biurowych. W kolejnych tygodniach pokazy i szkolenia Hettich przeprowadzono zarówno w hurtowniach położonych w dużych miastach tj. Belmeb, Daro, Grass-Hopper, Metalmex, Timbex, Marko czy Layman, jak i w mniejszych miejscowościach np. Radomiu (Sklejbud), Siedlcach (Pakdrew) czy Dobrodzieniu (Rejs).

– Z warszawskimi stolarzami i architektami spotkaliśmy się aż w trzech różnych terminach w hurtowniach Lambud, Dac-Ter oraz VBH, gdyż tak duże było w tym mieście zainteresowanie prestiżowymi rozwiązaniami w zakresie okuć do frontów przesuwnych – podkreśla Jarosław Goldberg, area sales manager Hettich Polska w regionie mazowieckim. W każdym ze spotkań uczestniczyło średnio około 80 gości.

– Widać wyraźnie, że stolarze i ich klienci są bardzo zainteresowani udogodnieniami, takimi jak delikatne i ciche domykanie dużych frontów czy możliwość tworzenia szaf bez uchwytów – dodaje Jarosław Goldberg. – Dla producentów bardzo ważne są kwestie montażu i w tym zakresie udzielaliśmy wielu wskazówek, pokazywaliśmy nasze autorskie rozwiązania, które są dostępne tylko w mechanizmach Hettich, a rozwiązują wiele problemów, z jakimi spotykają się stolarze stosujący systemy innych firm.

Prócz dawki wiedzy, testów systemów i multimedialnych szkoleń, uczestnicy spotkań w hurtowniach mieli również okazję do świetnej zabawy. W 18 hurtowniach firma Hettich zorganizowała konkurs bazujący na znanej grze klubowej w dart.

– Uczestnicy rzucając do tarczy trafiali niezwykle celnie, tak jakby była to nasza branżowa dyscyplina sportowa – śmieje się Robert Śliwiński, który sportowe zmagania stolarzy w ramach konkursu Hettich koordynował podczas spotkań w hurtowniach Meblo-Styl, Marko i B-Krang na Śląsku. W każdej z hurtowni zwycięzca konkursu wygrywał wysokiej klasy rower MTB CUBE ufundowany przez Hettich.

Cała jesienno-zimowa akcja RoadShow wiązała się także z promocją cenową systemów do drzwi przesuwnych Hettich. Prestiżowe okucia do mebli klasy premium można wciąż kupować w hurtowniach partnerskich w bardzo konkurencyjnych cenach, a eksperci Hettich Polska szykują się do kolejnych spotkań z klientami w regionach w ramach RoadShow.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
W RoadShow Hettich wzięło udział ponad 2000 uczestników Przemysł, BIZNES - RoadShow objęło 48 lokalizacji, w których wiedzę w zakresie sposobu montażu i działania nowych systemów Hettich zdobyło ponad dwa tysiące uczestników.
Hashtagi: #Przemysł #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES