Data publikacji: 2015-06-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Thales, Nokia Networks oraz Siemens zdobyły kontrakt wart 339 milionów euro
Kategoria: BIZNES, Infrastruktura
Zarządca narodowej sieci kolejowej w Hiszpanii, Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif), przyznał kontrakt firmom Thales, Nokia Networks i Siemens na modernizację i utrzymanie systemu łączności na liniach kolei dużych prędkości.
Zarządca narodowej sieci kolejowej w Hiszpanii, Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif), przyznał kontrakt firmom Thales, Nokia Networks i Siemens na modernizację i utrzymanie systemu łączności na liniach kolei dużych prędkości. Kontrakt obejmuje okres 10 lat, od 2015 do 2024 roku.
Najnowszy kontrakt związany z infrastrukturą łączności kolejowej i jej konserwacją, umożliwi Adif redukcję kosztów operacyjnych oraz zapewnienie bezpiecznych, szybkich i niezawodnych usług kolejowych.
Najważniejsze kwestie umowy:
Thales:
będzie odpowiedzialny za utrzymanie i modernizację urządzeń stałej łączności i zamkniętej sieci telewizyjnej CCTV na liniach kolei dużych prędkości Madryt-Walencja-Albacete, Kordoba-Malaga, Madryt-Valladolid oraz Madryt-Barcelona-granica francuska.
Nokia Networks:
utrzymywać będzie system łączności GSM-R*, obejmujący sieci transportowe i radiowe, stałe urządzenia telekomunikacyjne, dozór wideo, systemy zcentralizowanego zarządzania i monitorowania oraz systemy zdalnego zasilania,
dokona modernizacji sieci rdzeniowej GSM-R celem zapewnienia georedundancji sieci i tym samym jej większej niezawodności,
dostarczy sieć rdzeniową GSM-R, Subscriber Data Management, One-NDS (Network Directory Server) i NT-HLR (Home Location Register), system zarządzania siecią NetAct 8,
zapewni profesjonalne usługi w zakresie integracji systemów, pełnej obsługi i konserwacji sieci, zdalne zarządzanie z ośrodka Global Delivery Center gwarantujące wysoką jakość usług.
Siemens:
utrzyma Energy SCADA** całości sieci i stałych urządzeń telekomunikacyjnych na linii szybkiej kolei Madryt-Sewilla,
dokona modernizacji obiektów wyniesionych (RTU) do sterowania aparaturą rozdzielczą.
Hiszpania posiada najdłuższą sieć szybkich kolei w Europie, oraz drugą pod względem długości na świecie po Chinach. Firmy Thales, Nokia Networks i Siemens są liderami w dziedzinie rozwiązań najnowszej generacji dla łączności na potrzeby sieci kolejowych, a systemy łączności dla Adif w Hiszpanii utrzymują od 20 lat.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Infrastruktura