BIZNES Maszyny Przemysł

Promotech na fali koniunktury. Targowa ekspansja eksportera narzędzi

Był amerykański FabTech i targi w Stuttgarcie. Jeszcze w tym miesiącu –Metalex w Bangkoku, a w styczniu Steelfab w Dubaju. Dobra koniunktura na rynku globalnym wpływa na wzrost sprzedaży produktów

Data publikacji: 2017-11-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech na fali koniunktury. Targowa ekspansja eksportera narzędzi
Kategoria: Przemysł, BIZNES

Był amerykański FabTech i targi w Stuttgarcie. Jeszcze w tym miesiącu –Metalex w Bangkoku, a w styczniu Steelfab w Dubaju. Dobra koniunktura na rynku globalnym wpływa na wzrost sprzedaży produktów Promotechu.

Promotech na fali koniunktury. Targowa ekspansja eksportera narzędzi Przemysł, BIZNES - Był amerykański FabTech i targi w Stuttgarcie. Jeszcze w tym miesiącu –Metalex w Bangkoku, a w styczniu Steelfab w Dubaju. Dobra koniunktura na rynku globalnym wpływa na wzrost sprzedaży produktów Promotechu.

Białostocki producent i eksporter specjalistycznych elektronarzędzi do obróbki metali oraz automatów spawalniczych jest w samym środku sezonu targowego.

W pierwszej połowie listopada Promotech wziął udział w targach Blechexpo w Stuttgarcie, gdzie pokazał niemal całą swoją ofertę narzędzi (prócz wiertarek elektromagnetycznych, które promuje niemiecki partner handlowy firmy). Największym zainteresowaniem cieszyły się systemy do mechanizacji procesów spawania.
– Deficyt wysokokwalifikowanych spawaczy w UE pogłębia się i producenci
konstrukcji stalowych  szukają ciągle nowych rozwiązań umożliwiających
zwiększenie produktywności i jakości spawania – wyjaśnia Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes ds. handlu spółki. – Te lokalne targi można zaliczyć do zdecydowanie udanych, choćby z uwagi na znaczenie naszego wizerunku na rynku niemieckim.
Listopadowe targi FabTech w Chicago w tym roku obsługiwał partner handlowy Promotechu, odpowiedzialny za rynek USA. Boom gospodarczy, jaki dało się odczuć również podczas tych targów, pozwala Promotechowi optymistycznie patrzeć na współpracę z kontrahentami amerykańskimi w przyszłym roku – firma ma już wstępne deklaracje zwiększonych zamówień.

– Duże zainteresowanie naszymi wiertarkami, ukosowarkami i wózkami spawalniczymi w USA, pozwala nam mieć nadzieję na znaczny wzrost sprzedaży na tym rynku i wejście do sieci sprzedaży, która obejmie całą Amerykę Północną, łącznie z Meksykiem i Kanadą – mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu. – To efekt ożywienia gospodarczego, spowodowanego wzrostem cen ropy naftowej na rynkach światowych.       

Z kolei rozpoczynające się pod koniec listopada targi Metalex w Bangkoku to okno na świat Promotechu na całą Azję południowo-wschodnią.
– To ogromny wschodzący rynek o łącznej populacji równej tej w Chinach – ocenia Bohdan Zaleski. – Od wielu lat zabiegamy tam o dobre kontakty handlowe i wszystko zmierza w dobrym kierunku. Chcielibyśmy sprzedawać tam wkrótce tyle samo maszyn, co w UE.
Ostatnia ważna impreza w tym sezonie targowym to styczniowe targi SteelFab w Dubaju, gdzie Promotech zadebiutuje, jako firma lokalna – poprzez spółkę-córkę Promotech – Middle East, obsługującą sprzedaż maszyn we wszystkich krajach Zatoki Perskiej. Tradycyjnie do Dubaju przyjeżdżają klienci ze wszystkich krajów arabskich oraz z Indii, Pakistanu i Indonezji.

– Targi SteelFab w Emiratach bardzo pomogły nam w budowie sieci handlowej, a teraz – dzięki naszej bezpośredniej obecności – powinniśmy być jeszcze ciekawszym partnerem dla wielu firm z regionu – mówi Bohdan Zaleski.

Zdaniem zarządu spółki udział w targach jest ważnym elementem rynkowej strategii i inwestycją nie do przecenienia.

-To najefektywniejsza forma  docierania do nowych klientów, budowy wizerunku firmy oraz obsługi naszych partnerów – podkreśla Zaleski. – Dlatego, pomimo rozwoju internetu, branżowe  imprezy targowe są tak ważne i potrzebne.
Spółka z optymizmem patrzy w przyszłość, nie tylko ze względu na dobrą koniunkturę na rynku globalnym:  

– Staliśmy się firmą znaną w branży zarówno wśród klientów, jak i konkurencji. Stawiamy na innowacje i kreatywność, przez co obserwują nas duże i małe firmy z całego świata, mało tego – wiele firm kopiuje nasze maszyny i rozwiązania. Reasumując – w ciągu ostatnich 10 lat z firmy, która głównie dostarczała maszyny pod obcymi markami, staliśmy się znaną światową marką i liczącym się graczem w naszej branży.

 

PROMOTECH jest producentem  zaawansowanych technologicznie elektronarzędzi oraz systemów automatyzacji cięcia i spawania dla przemysłu metalowego. Ponad 90% sprzedaży stanowi eksport do 60 krajów na wszystkich kontynentach.

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Promotech na fali koniunktury. Targowa ekspansja eksportera narzędzi Przemysł, BIZNES - Był amerykański FabTech i targi w Stuttgarcie. Jeszcze w tym miesiącu –Metalex w Bangkoku, a w styczniu Steelfab w Dubaju. Dobra koniunktura na rynku globalnym wpływa na wzrost sprzedaży produktów Promotechu.
Hashtagi: #Przemysł #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy