Data publikacji: 2017-06-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PROCON Manufacturing 2017
Kategoria: Przemysł, BIZNES
Konferencja zakupowa dedykowana wyższej kadrze zarządzającej odpowiedzialnej za finanse, logistykę, produkcję oraz zakupy. Dwa dni konferencyjne – case study, prelekcje, praktyczne warsztaty oraz networking i wymiana doświadczeń w obszarze zakupów produkcyjnych (i nie tylko).
Efektywnie zarządzane zakupy produkcyjne, leżące u podstaw działalności przedsiębiorstw, to oszczędności w skali całej firmy, ale przede wszystkim łańcuch wartości wprowadzany do całej organizacji, mający swój początek w innowacjach, skuteczności prowadzonych działań zakupowych oraz strategicznej współpracy z dostawcami, opartej na wzajemnym zaufaniu.
W ciągu trzech lat, konferencje PROCON stały się wiodącymi wydarzeniami dla branży zakupowej w kraju. Dotychczasowe edycje konferencji PROCON Manufacturing, PROCON Indirect Forum oraz PROCON/POLZAK zgromadziły ponad 1000 uczestników w ciągu 3 lat (podczas 95 wykładów, prowadzonych przez 147 prelegentów z całego świata). Stale rosnąca frekwencja pokazuje, że tematyka zakupowa zyskuje na znaczeniu i osiąga mocniejszą pozycję w procesach biznesowych.
By przyczynić się i pomóc w pozycjonowaniu działu zakupów jako ważnego, biznesowego Partnera wewnętrznego każdej organizacji – zapraszamy na konferencję, która merytorycznie skupi się na zakupach bezpośrednich.
Problematyka poruszana w trakcie PROCON Manufacturing 2017 obejmować będzie nowoczesne narzędzia zarządzania zakupami, innowacyjne podejścia zgodne z koncepcją Industry 4.0, pułapki zaopatrzeniowe, teorię gier w przetargach oraz problematykę relacji z dostawcami i współpracy opartej na obustronnym zaufaniu. Jej uzupełnieniem będzie praktyczna część wydarzenia – warsztaty prowadzone przez doświadczonych specjalistów.
Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy direct (zakupy bezpośrednie) w średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (www.psml.pl). Konferencja jest wyjątkowym, tego typu, wydarzeniem na polskiej scenie konferencji biznesowych.
Koszt udziału:
499 PLN – I dzień (29.05) – prelekcje, case studies, networking
799 PLN – II dzień (30.05) – warsztaty zakupowe
Zapisy i więcej informacji:
Organizator:
OptiBuy – http://www.optibuy.com
O organizatorze
OptiBuy – Kupuj mądrze, myśl perspektywicznie: OptiBuy wspiera firmy w doskonaleniu warunków i struktury działań zakupowych, opierając je na solidnych i zbalansowanych podstawach. Dostarczamy usługi inteligentnego doradztwa w obszarze zakupów: od analizy poprzez doradztwo strategiczne, kończąc na pełnym wdrożeniu proponowanych rozwiązań włącznie z narzędziami IT.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Przemysł #BIZNES