BIZNES Gospodarka

Procesy, projekty i zarządzanie ryzykiem w służbie obsługi klienta

„To jest wyłącznie inne spojrzenie na tę samą rzeczywistość” twierdzi A. Bogusz, doradca biznesowy, odpowiadając na pytanie o związek customer experience z doradztwem procesowym, projektowym i zarządzaniem

Data publikacji: 2017-06-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Procesy, projekty i zarządzanie ryzykiem w służbie obsługi klienta
Kategoria: BIZNES, Gospodarka

„To jest wyłącznie inne spojrzenie na tę samą rzeczywistość” twierdzi A. Bogusz, doradca biznesowy, odpowiadając na pytanie o związek customer experience z doradztwem procesowym, projektowym i zarządzaniem ryzykiem.

Procesy, projekty i zarządzanie ryzykiem w służbie obsługi klienta BIZNES, Gospodarka - „To jest wyłącznie inne spojrzenie na tę samą rzeczywistość” twierdzi A. Bogusz, doradca biznesowy, odpowiadając na pytanie o związek customer experience z doradztwem procesowym, projektowym i zarządzaniem ryzykiem.

 

Gość najnowszego wydania Biuletynu Obsługi Klienta (6/2017) zwraca także m.in. uwagę na najważniejsze zagadnienia związane z efektywnym doradztwem: od kogo i od czego zacząć? Co jest podstawą działania, aby doradztwo przełożyło się na uzdrowienie organizacji? Czym jest proces a czym projekt i dlaczego te pojęcia są często mylone?

W czerwcowym Biuletynie Obsługi Klienta, pozostając w kręgu tematyki związanej z doradztwem biznesowym, wskazujemy też na kilka podstawowych zasad, które powinno się uwzględnić budując dobry dział obsługi klienta (CX) i na to co jest potrzebne, aby taki dział funkcjonował efektywnie – w długiej perspektywie.

Najnowszy numer Biuletynu Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html )

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.: 780 106 820

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Procesy, projekty i zarządzanie ryzykiem w służbie obsługi klienta BIZNES, Gospodarka - „To jest wyłącznie inne spojrzenie na tę samą rzeczywistość” twierdzi A. Bogusz, doradca biznesowy, odpowiadając na pytanie o związek customer experience z doradztwem procesowym, projektowym i zarządzaniem ryzykiem.
Hashtagi: #BIZNES #Gospodarka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy