BIZNES Gospodarka

OKNOPLAST wie, jak zaskoczyć Francuzów

Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez, na których nie może zabraknąć największych graczy z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord

Data publikacji: 2015-11-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OKNOPLAST wie, jak zaskoczyć Francuzów
Kategoria: BIZNES, Gospodarka

Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez, na których nie może zabraknąć największych graczy z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte.

OKNOPLAST wie, jak zaskoczyć Francuzów BIZNES, Gospodarka - Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez, na których nie może zabraknąć największych graczy z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte.

Obecna była na nich również Grupa OKNOPLAST, dla której Francja to jeden z najważniejszych rynków eksportowych. W tym roku, poza prezentacją swojej oferty produktowej, firma postanowiła zwrócić uwagę zwiedzających niecodzienną akcją.

Co nowego zaprezentował OKNOPLAST?

Podobnie jak w czasie poprzednich Targów,  w 2013  r., tak i tym razem stoisko OKNOPLAST wyróżniało się na tle konkurencji. W tegorocznej edycji jednak nie tylko rozmiarem, minimalistycznym designem czy zastosowaniem najnowszych technologii. Poza ofertą produktową podkrakowskiego przedsiębiorstwa, w której znaleźć można było rozwiązania dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego, systemy okienne do domów pasywnych, a także nowości, na czele z oknem PROLUX, uwagę zwiedzających przykuwały tajemnicze roll-upy: „ONOPLAST uczestniczy w akcji Movember. A Ty?”, informujące o zaangażowaniu marki w oryginalną, a przy tym ważną społecznie inicjatywę.

Movember, czyli zrób badania w listopadzie

Nazwa Movember powstała z połączenia angielskich słów: moustache (wąsy) i November (listopad). Oznacza ona coroczną, organizowaną w listopadzie akcję, polegającą na zapuszczaniu przez jej uczestników wąsów w celu zwrócenia uwagi na przesłanie Movember. Polega ono na zachęcaniu mężczyzn do wykonywania badań profilaktycznych pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów.

Targi BATIMAT to tysiące zwiedzających i wystawców z innych firm. Zdecydowaliśmy się wykorzystać ten fakt i poza prezentacją naszych produktów postanowiliśmy włączyć się w kampanię Movember. Wiemy, jak nierzadko trudno jest zmobilizować się do zadbania o własne zdrowie. Chcemy zatem zwrócić uwagę na główny przekaz Movember – i to nie tylko w czasie BATIMAT, ale również w naszej podkrakowskiej siedzibie, w której pracownicy zapuścili wąsy specjalnie na tę okazję. – mówi Magdelena Cedro-Czubaj, Szefowa Marketingu OKNOPLAST.

Dopełnieniem działań na targach BATIMAT był konkurs z nagrodami zorganizowany na francuskim fanpage`u OKNOPLAST. Warto wspomnieć, że włączenie się w kampanię Movember jest naturalną konsekwencją wsparcia przez firmę projektu „Rak!To się leczy”, którego ideą było przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie, że nowotwory można skutecznie leczyć.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
OKNOPLAST wie, jak zaskoczyć Francuzów BIZNES, Gospodarka - Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez, na których nie może zabraknąć największych graczy z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte.
Hashtagi: #BIZNES #Gospodarka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy