BIZNES Gospodarka

Od Azji po Amerykę Łacińską – Promotech buduje markę globalną

Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach

Data publikacji: 2015-12-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od Azji po Amerykę Łacińską – Promotech buduje markę globalną
Kategoria: BIZNES, Gospodarka

Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.

Od Azji po Amerykę Łacińską – Promotech buduje markę globalną BIZNES, Gospodarka - Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.

Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.

– To długofalowa strategia, której celem jest zbudowanie globalnej marki Promotechu, dlatego ekspansja targowa trwa praktycznie cały rok – mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Targi FABTECH 2015 w Chicago były największą tego typu imprezą branży przetwarzania i obróbki metali w Ameryce Północnej. Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu krajów świata zaprezentowało najnowsze urządzenia i branżowe technologie ponad 27 tysiącom zwiedzających.  

– Co symptomatyczne, w tym roku w tych  targach uczestniczyło szczególnie wiele osób z Ameryki Południowej i Łacińskiej – opowiada Marek Siergiej. – Te kraje są w różnych fazach kryzysu, stąd nasza obecność na tych rynkach jest niedostateczna. Dlatego udział w targach była również okazją do rozmów z naszym amerykańskim dealerem na temat rozszerzenia współpracy również na rynek Ameryki Łacińskiej, a konkretnie – Brazylii.

Promotech pokazał w Chicago całą ofertę swoich wyrobów – m.in.wiertarki i  ukosowarki, a także cieszące się dużym zainteresowaniem, unikatowe wózki spawalnicze. W USA są one wykorzystywane m.in. do produkcji terenowych zbiorników typu API (American Petrolum Institute) do składowania gazu i ropy z pokładów łupkowych.

Z kolei Międzynarodowe TargiMetalurgiczne – Metalex 2015 w Bangkoku to najważniejsze wydarzenie branży obróbki metali w Azji południowo – wschodniej, które w tym roku odwiedziła rekordowa liczba zwiedzających –blisko 74 tys. Promotech uczestniczył w nich po raz kolejny.

– Metalex jest jak co roku zwieńczeniem sezonu i odgrywa ważną rolę w budowaniu i ugruntowywaniu pozycji marki Promotech na rynkach azjatyckich – mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy Promotechu. –  W tym roku udało nam się nawiązać kontakty z kilkoma kluczowymi partnerami na rynkach azjatyckich. Jeszcze trzy lata temu zaczynaliśmy budować rozpoznawalność marki Promotech na tych rynkach, a obecnie prowadzimy już bezpośrednią sprzedaż do Indonezji, Malezji, Singapuru, Tajlandii, Wietnamu i Korei Południowej.

Systematycznie też rośnie udział sprzedaży Promotechu w tych regionach świata. W tym roku spółka zaprezentowała w Bangkoku kompletną ofertę swoich wyrobów: wiertarki, ukosowarki do rur i blach, wózki spawalnicze oraz przebijaki hydrauliczne.

– Co warte podkreślenia – oprócz pozyskiwania nowych partnerów handlowych, targi te stają się bardzo dobra okazją do podtrzymywania dobrych  relacji z naszymi obecnymi partnerami – dodaje Zbigniew Kopciewski.  
Chociaż sezon wystawowy 2015 dopiero się skończył, Promotech już przygotowuje się do kolejnych imprez targowych w 2016. W styczniu spółka weźmie udział w Steelfab w Dubaju, a w lutym w dwóch imprezach targowych –  w Turcji i Egipcie.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Od Azji po Amerykę Łacińską – Promotech buduje markę globalną BIZNES, Gospodarka - Fabtech w USA i Metalex w Tajlandii – to ostatnie tegoroczne targi, w których uczestniczył białostocki Promotech. I już od stycznia spółka zamierza kontynuować strategię marketingową na kolejnych imprezach targowych.
Hashtagi: #BIZNES #Gospodarka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy