BIZNES Gospodarka

Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów

Białostocki BARTER S.A. rozszerza działalność w zakresie dystrybucji nawozów. Na wiosnę spółka uruchamia nowy segment dla hobbystów i wprowadza nowe produkty - Pinovit i

Data publikacji: 2015-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów
Kategoria: BIZNES, Gospodarka

Białostocki BARTER S.A. rozszerza działalność w zakresie dystrybucji nawozów. Na wiosnę spółka uruchamia nowy segment dla hobbystów i wprowadza nowe produkty – Pinovit i Bioviton.

Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów BIZNES, Gospodarka - Białostocki BARTER S.A. rozszerza działalność w zakresie dystrybucji nawozów. Na wiosnę spółka uruchamia nowy segment dla hobbystów i wprowadza nowe produkty - Pinovit i Bioviton.

Barter, znany głównie jako dystrybutor węgla kamiennego i gazu ziemnego, od wielu lat na masową skalę zajmuje się także handlem i produkcją nawozów – azotowych, potasowych, fosforowych i wieloskładnikowych.  

– Stale umacniamy swoją pozycję na krajowym rynku nawozów mineralnych; nasza sprzedaż w tym sektorze rokrocznie rośnie o 20-30 proc – mówi Bogdan Rogaski, prezes spółki. – To efekt naszej polityki jakości, przy zachowaniu konkurencyjnych cen, a także wcześniejszych inwestycji w infrastrukturę magazynowo – produkcyjną, usprawniającą przeładunek, konfekcjonowanie i

logistykę towarów.

Do tej pory Barter SA produkował i sprzedawał nawozy dla rolnictwa i ogrodnictwa. W tym roku spółka wyszła naprzeciw rynkowemu  zapotrzebowaniu i na wiosnę uruchamia nowy segment, adresowany do hobbystów – działkowców, właścicieli przydomowych ogródków itp.  

– Tworzymy nową parasolową markę Gardenia, w której docelowo znajdzie się ok. 25 produktów – mówi Grzegorz Dworakowski,  dyrektor ds. rozwoju Barter SA.

W kwietniu od obrotu trafią dwa nowe produkty spółki. Pinovit to profesjonalny nawóz do iglaków, pakowany w 5-kilogramowe  wygodne wiaderka. Z kolei Bioviton jest bogatym w wartości odżywcze produktem do nawożenia trawników, który trafi do obrotu w 10-kilogramowych opakowaniach.

– Zamierzamy też rozwijać kolejne segmenty – ogrodnictwa i kwiaciarstwa – dodaje Grzegorz Dworakowski. – To specyficzna grupa odbiorców, zasilająca swoje uprawy metodą fertygacji, czyli poprzez nawożenie rozpuszczonym w wodzie nawozem. I takie produkty również im zaproponujemy.

 

Oznacza to, że oferta spółki w zakresie nawozów będzie kompleksowa, co w konsekwencji przełoży się na dalszy wzrost sprzedaży w tym segmencie.

Barter SA prowadzi sprzedaż nawozów w oparciu o terminal przeładunkowy w Sokółce. Baza magazynowo-produkcyjna, o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy m.kw, wyposażona  w zespół taśmociągów umożliwia automatyczny rozładunek wagonów, sprawny przeładunek, konfekcjonowanie i wprowadzanie towaru do obrotu. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów BIZNES, Gospodarka - Białostocki BARTER S.A. rozszerza działalność w zakresie dystrybucji nawozów. Na wiosnę spółka uruchamia nowy segment dla hobbystów i wprowadza nowe produkty - Pinovit i Bioviton.
Hashtagi: #BIZNES #Gospodarka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy