BIZNES Transport

Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand

Data publikacji: 2020-09-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand
Kategoria: Transport, BIZNES

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa inwestycje w rozwój platformy cyfrowej myHillebrand.

Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand Transport, BIZNES - Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa inwestycje w rozwój platformy cyfrowej myHillebrand.

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa teraz inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy cyfrowej, która ułatwia klientom zarządzanie procesami transportowymi i magazynowymi w czasie rzeczywistym – myHillebrand.

Platforma myHillebrand została uruchomiona pod koniec 2018 roku i od tej pory stale jest rozwijana. Hillebrand jako światowy lider w zakresie innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla rynku beverage współpracuje na co dzień z ponad 25 tys. klientów z tej branży. Aby zapewnić im efektywne zarządzanie i pełną kontrolę nad międzynarodowymi łańcuchami dostaw, eksperci Hillebrand opracowali i uruchomili specjalistyczne narzędzie – platformę myHillebrand, z której można korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym. Zastosowane tu rozwiązania zostały dopasowane do specyficznych potrzeb firm z branży beverage, ułatwiając im efektywne zarządzanie nawet najbardziej skomplikowanymi procesami transportowymi. Jej użytkownicy, w zależności od roli, jaką pełnią w łańcuchach dostaw, mają ustawione różne poziomy dostępu, sami też wybierają zakres informacji, który chcą otrzymać.

– Jedną z największych korzyści jest możliwość śledzenia przesyłek w czasie rzeczywistym. Dzięki otrzymywanym powiadomieniom, możemy na bieżąco monitorować ich status i zdalnie zarządzać poszczególnymi etapami transportu – mówi Renata Grabińska z firmy Pinot, importera i dystrybutora unikatowych alkoholi.

Dużym ułatwieniem dla firm korzystających z platformy myHillebrand, jest możliwość monitorowania trasy przesyłek i kolejnych etapów transportu na interaktywnej mapie świata. Dzięki temu wiadomo nie tylko w którym dokładnie miejscu znajduje się ładunek, ale także jak długą trasę ma jeszcze do pokonania.

– Forma graficzna jest świetnym uzupełnieniem osi czasu, dając wyobrażenie o przestrzeni i umożliwiając oszacowanie faktycznej drogi, jaką ładunek ma jeszcze do pokonania – podkreśla Barbara Kempa, Customer Service Supervisor, Wyborowa Pernord Ricard.

Dostępna w ponad 10 wersjach językowych, platforma myHillebrand wspiera organizację całego łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym, od przeglądania stawek transportowych, rezerwację ładunków, zarządzanie dokumentacją przewozową i płatnościami po śledzenie przesyłek morskich, drogowych i lotniczych, wraz z monitorowaniem emisji dwutlenku węgla, powstałego podczas transportu. Pozwala na zarządzanie zapasami, m.in. monitorowanie stanów magazynowych. Umożliwia też udostępnianie i wymianę dokumentów transportowych w łańcuchu dostaw między producentami win i importerami, bez zbędnej papierkowej roboty.

Dane o temperaturze

W przypadku branży beverage duże znaczenie może mieć temperatura otoczenia w czasie transportu, zwłaszcza gdy ładunek nie jest przewożony w warunkach neutralizujących jej wpływ, we flexitanku czy np. ładowni statku. Dotyczy to zwłaszcza delikatnych odmian winogron, jak pinot noir, piw rzemieślniczych czy win biodynamicznych. Dlatego użytkownicy myHillebrand, oprócz standardowych informacji o lokalizacji i terminie dostawy przesyłki, informowani są również o temperaturze otoczenia, jaka panuje w danym miejscu. O tym czy jej wartość jest średnia, neutralna czy ekstremalna dla danej lokalizacji, wskazują różne kolory oznaczeń.

Kolejne inwestycje w rozwój cyfryzacji

Chcąc jeszcze lepiej dopasować platformę myHillebrand do specyficznych oczekiwań i potrzeb klientów z branży beverage, Hillebrand inwestuje w jej rozwój i rozszerza o kolejne funkcjonalności. W ostatnim czasie dodano możliwość zgłoszenia gotowości towaru do odbioru przez nadawcę przesyłki, rozbudowano też panel do zarządzania dokumentacją przewozową. Obecnie prowadzone są prace nad m.in. wdrożeniem opcji bezpośredniego dokonywania płatności oraz uruchomienia czatu – dedykowanego panelu wymiany informacji w czasie rzeczywistym między klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi i urzędami na każdym etapie transportu, obecnym lub planowanym. Platforma ma być też rozszerzona o kolejne wersje językowe. 

– myHillebrand powstał w oparciu o wiedzę i doświadczenie ekspertów Hillebrand, działających w ponad 90 krajach na świecie. Dzięki temu, że wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu, zapewniamy klientom pełną kontrolę i widoczność przesyłek od początku do końca procesu transportowego. MyHillebrand pełni funkcję zdalnego biura, ogranicza biurokrację, która wiąże się z organizacją transportów międzynarodowych. Teraz, dzięki kolejnym inwestycjom w rozwój tego narzędzia, będziemy mogli jeszcze bardziej efektywnie wesprzeć naszych klientów w zarządzaniu często skomplikowanymi łańcuchami dostaw – zapewnia Ellina Lolis, wiceprezes JF Hillebrand Poland i prezes JF Hillebrand Russia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hillebrand inwestuje w cyfryzację usług i rozwija platformę myHillebrand Transport, BIZNES - Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, stawia na cyfryzację usług i wykorzystanie innowacyjnych technologii. Firma zwiększa inwestycje w rozwój platformy cyfrowej myHillebrand.
Hashtagi: #Transport #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Przemysł